چهارشنبه، 15 آذر 1402
بیانیه جایگاه سازی برند (BPS)

بیانیه جایگاه سازی برند (BPS)

بخشی از هویت برند و ارزش پیشنهادی است که دقیقا با مخاطب هدف ارتباط برقرار می کند. این بخش از هویت برند در قالب یک جمله بیان می شود به نام بیانیه جایگاه برند.

اهمیت «جایگاه سازی» به حدی است که بسیاری از بزرگان آن را معادل «برندینگ» می دانند. جایگاه سازی به معنای تعیین بهینه پتانسیل ها و مطلوبیت های مخاطب است که مهمترین دلیل موفقیت در کسب و کار محسوب می شود.

سه دلیل اصلی برای جایگاه سازی:

  • تعریف دلیل اصلی رقابتی و انتخاب برند توسط مشتریان
  • موجب فراهم کردن انسجام و تمرکز در روابط با مشتریان و تعامل با رقبا
  • استراتژی ورود به اقیانوس آبی در رقابت به جای اقیانوس قرمز

بیانیه جایگاه سازی برند آونکس

برای خانواده ها و افرادی که به دنبال تغییر و درک تجربه ای جذاب در طراحی و هم خوانی آشپزخانه خود می باشند. سینک های گرانیتی لوکس آونکس لذت داشتن یک محصول همیشه نو را برای آنها به ارمغان می آورد. استفاده از سنگ های معدنی طبیعی در فرایند تولید موجب شده که سینک های آونکس قابلیت ترمیم پذیری و شستشو با انواع مواد اسیدی را داشته باشند. همچنین آونکس دارای اعتبارنامه TUV از کشور آلمان است.