شعار تبلیغاتی شرکت آونکس

برند آونکس
برند آونکس
برند آونکس
برند آونکس

شعار برند(Slogan)

شعار برند میتواند یک عبارت موزون ، پرسش ساده ، یک عبارت یا صفت باشد که ویژگی های سازمان یا محصول را بسیار موجز و مؤثر به مخاطب معرفی نماید.

ویژگی های شعار تبلیغاتی برند:

  • برند را به خاطر آورد
  • کوتاه و روان باشد
  • صریح و روشن باشد
  • متناسب و ساده باشد
  • قابلیت به خاطر سپاری داشته باشد
  • امضاء دار باشد
  • قابلیت انتقال و انطباق داشته باشد
  • رویکرد استراتژیک داشته باشد

شعار می تواند در جهت ایجاد تصویر مثبت از سازمان و کسب و وجهه در جهت مصرفی ویژگی های محصول در رقابت با دیگر محصولات کمک نماید و با این رویکرد ها شعار برند ممکن است به موارد متفاوتی همچون ؛چشم انداز برند ، ماموریت برند، ارزش پیشنهادی برند و ارزشهای بنیادی برند نیز اشاره کند .

شعار تبلیغاتی شرکت آونکس

مرغوبیت انتخاب شماست  .....

صفت جالب و جذاب " مرغوبیت " جا نمایه شعار برند آونکس می باشد. مرغوبیت در ادبیات تبلیغات مفهومی بالاتر از کیفیت دارد و در واقع بیان کننده آن است که یک محصول یا خدمت هم از دیدگاه استدلال های منطقی ، عقلی و عملکردی(Judgment) مورد تأیید و استقبال قرار گرفته است و هم از نظر ادراکات حسی و دوست داشته شدن و علاقه مندی (Feeling) توانسته نظر مخاطب را جلب نماید.

تلفیق این دو مفهوم وقرار گرفتن این دو کنار یکدیگر همانند دو بال پروازی است که برای هر محصولی ماندگاری را به ارمغان می آورد که در مجموع به آن مرغوبیت گفته می شود .

شرکت آونکس در راستای شعار برند خود " مرغوبیت ، انتخاب شماست ..." سعی داشته مفهوم مرغوبیت را در تمامی الِمانها و جزئیات محصول، خدمت، بسته بندی و ... الویت خود را قرار بدهد و با توجه به مخاطب هدف محصولات آونکس که داشتن محصول مرغوب انتخاب نخست شان می باشد ارزشی جدید را در محصولات خلق نماید.

هر یک از گذاره های زیر را می توان به طور مستقل در محصولات آونکس مشاهده نمود.انتخابی که در آن هم از زیبایی و نیکویی محصول می توان لذت برد و هم از انتخابی که ارزشمند و مقبول است و این همان چیزی می باشد که شما انتخاب نموده اید ، مرغوبیت ...

مفهوم مرغوبیت محصولات آونکس از دیدگاه حسی (Feeling) :

  • گیرایی
  • زیبایی
  • دلچسبی
  • دل انگیزی
  • نیکویی

مفهوم مرغوبیت محصولات آونکس از دیدگاه منطقی و عملکردی(Judgment) :

  • مقبولیت
  • ارزشمندی
  • گرانمایگی
  • ارجمندی
  • اعتبار
  • اهمیت