رنگ سازمانی برند آونکس

 

برند آونکس

 

رنگ سازمانی در واقع رنگ اصلی برند می باشد که انتخاب صحیح آن میتواند سبب رشد و موفقیت محصول یا خدمت گردد. بیش از هر چیزی در ابتدا می بایست تأثیر روانشناسی رنگ را بدانیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم.در واقع روانشناسی هر رنگ تأ ثیر بسیار زیادی بر حالات روحی و ذهن مخاطب می گذارد.پس انتخاب مخاطب هدف ، شناخت مخاطب هدف و انتخاب عناصر بعدی متناسب با مخاطب هدف فرایند های ضروری در انتخاب رنگ سازمانی می باشد .

برند آونکس

به طور کلی رنگهای گرم با طول موج بالا منشأ انتقال گرما، هیجان، جلب توجه بیشتر و برای اهمیت بخشیدن به بخشی ازفضا تأثیرگذار می باشد و در مقابل آن رنگهای سرد که حس آرامش ، صمیمیت ، سردی را ایجاد میکنند.

دسته بندی رنگها از منظر Arche type

از دیدگاه کهن الگویی رنگ های اصلی از بُعد نور همان رنگین کمان می باشد (بنفش - نیلی - آبی سبز-زرد - نارنجی - قرمز) که می تواند مفاهیمی را در بر داشته باشد، رنگ به دلیل اینکه در قسمت راست مغز فعال می شود ماندگاری بیشتری خواهد داشت .

رنگ سازمانی برند آونکس

رنگ آبی : رنگ آبی بیانگر احساس ثبات ، صداقت ، ارتباط ، خود بیانی ، خلاقیت ، الهام بخش بودن ،تجربه و عظمت است .این رنگ متابولیسم بدن را آرام کرده و حس آرامش را القاء می کند .

رنگ زرد: رنگ زرد حس شادی و خوش بینی را به مخاطب القاء می کند .قوت ، عزم راسخ ، مسئولیت احساست دیگری می باشد که در رنگ زرد متبلور می باشد.

رنگ های سازمانی شرکت آونکس که همان آبی و زرد می باشند و در واقع از تلفیق رنگ گرم و سرد در کنار یکدیگر است و القاء کننده آرامش، اطمینان با قابلیت اثر بخشی و تأثیرگذاری به مخاطب است .

رنگ سازمانی آونکس به عنوان یکی از الِمانهای ثابت برند در تمامی عناصر بصری همچون (لوگو- طراحی وب سایت – بسته بندی محصول کاتالوگ- بروشور ....) استفاده می گردد.

طیف رنگی آونکس

 

برند آونکس
برند آونکس