جمعه، 21 مهر 1402
مقایسه حضور در شبکه اجتماعی ایران و کشورهای دیگر

مقایسه حضور در شبکه اجتماعی ایران و کشورهای دیگر

در بررسی های صورت گرفته میزان استفاده ایرانیان از شبکه های اجتماعی در طول روز از متوسط کشورهای دیگر بسیار بالاتر می باشد این داشبورد بیانگر آن است که در حال حاضر شبکه های اجتماعی در بین مردم ایران اقبال فراوانی دارد و البته تحلیل چرایی آن از دریچه های فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم و ضروری است. نکته مهم دیگر قشری هستند که خود به طور مستقیم در شبکه های اجتماعی حضور ندارند و از طریق اطرافیان خود آنرا دنبال می کنند. با اینکه کانسپت شبکه های اجتماعی شاید مناسب کسب و کار های B2B نباشد ولی اهمیت حضور و تاثیرگذاری آنرا نمی توان نادیده گرفت.

با توجه به اهمیت حضور در فضای مجازی که در پست های قبلی به طور مفصل به آن پرداخته شد، شرکت آونکس استراتژی حضور در شبکه های اجتماعی خود را به صورت فراگیر در غالب پلتفرم ها قرار داده است اما با توجه به پرسنای مخاطب هدف خود سعی نموده تمرکز خود را روی چندین پلتفرم متمرکز نماید. در نمودار بالا اولویت ها و تمرکز پلتفرم های آونکس هدف گزاری شده است.