Show Brand
برندهایی که شو زیاد دارند ولی قابلیت و شایستگی آنها کمتر است
Nerd Brand
برندهایی که قابلیت و شایستگی دارند ولی نتوانستند آنرا نمایان کنند
Blind Brand
برندهایی که نه قابلیت و نه ارتباطات دارند و در اصلاح فلج هستند
Authentic
برندهای معتبر و اصیل که دو بال ارتباطات و شایستگی را به طور متوازن دارند
برند آونکس
خواستگاه برند آونکس و چشم اندازی که برای آینده متصور میباشد توازن و تعادل بین ارتباطات و شایستگیهای کلیدی درون و بیرون سازمانی است به نحوی که بتواند خود را به عنوان یک برند معتبر و دوسو توان (Ambidexterity) مطرح نماید. هر چند تا رسیدن به این چشم انداز مسیر طولانی و پر چالشی در پیش رو میباشد اما بدیهی است که ساختار آن از هم اکنون باید شکل بگیرد؛ چرا که برندسازی همانند کشاورزی دوره کاشت، داشت و برداشت خواهد داشت.