دوشنبه، 16 مرداد 1402
انواع برند

انواع برند

Show Brand

برندهایی که شو زیاد دارند ولی قابلیت و شایستگی آنها کمتر است

Nerd Brand

برندهایی که قابلیت و شایستگی دارند ولی نتوانستند آنرا نمایان کنند

Blind Brand

برندهایی که نه قابلیت و نه ارتباطات دارند و در اصلاح فلج هستند

Authentic

برندهای معتبر و اصیل که دو بال ارتباطات و شایستگی را به طور متوازن دارند

برند آونکس

خواستگاه برند آونکس و چشم اندازی که برای آینده متصور می‌باشد توازن و تعادل بین ارتباطات و شایستگی‌های کلیدی درون و بیرون سازمانی است به نحوی که بتواند خود را به عنوان یک برند معتبر و دوسو توان (Ambidexterity) مطرح نماید. هر چند تا رسیدن به این چشم انداز مسیر طولانی و پر چالشی در پیش رو می‌باشد اما بدیهی است که ساختار آن از هم اکنون باید شکل بگیرد؛ چرا که برندسازی همانند کشاورزی دوره کاشت، داشت و برداشت خواهد داشت.