A brand is a set of expectation, memories,stories and relationship that,Taken together, account for a consumer s decision to choose on service over another
برند مجموعهای از انتظارات، خاطرات، داستانها و روابطی است که باهم جمع شدهاند تا مشتری تصمیم بگیرد یک انتخاب بین دیگران انجام دهد
اما امروز برندینگ دیگر ...
- فرایند نام گذاری، طراحی لوگو برای محصول یا سازمان نیست !
- یک پست سازمانی جدید و به روز در سازمان شما نیست !
- یک پروژه موقت (رویداد محور) نیست !
- حک کردن یا اسم یا آدم بر روی محصولات یا هر چیز دیگری نیست !
برندینگ آونکس
داستان برندینگ آونکس یک نگاه جامع و ۳۶۰ درجه به ابعاد مختلف کسب و کار در این حوزهIntergrated Business Leadershipand Branding و ایجاد یک هویت، ادراک، تصویر ذهنی، مفهوم و فرهنگ در ذهن ها و قلب ها می باشد چرا که به قول کاپفرر (شرکت مالک لوگو و اسم است. مالک اصلی برند مشتریان هستند و شرکت فقط میتواند روی تصویر برند تاثیر بگذارد) پروسه برندینگ آونکس نیز با این نگاه آغاز شده و امیدواریم بتوانیم آنرا تجربه کنیم.
در عصر “اقتصاد وقت” و “اقتصاد توجه” هستیم ! یعنی مخاطبان، انتخاب های زیاد و وقت اندک دارند. مخاطبان زمانی یک “پدیده” یا “مفهوم” را سریعتر، بهتر و بیشتر می پذیرند و به درون خود راه می دهند که بتوانند با آن ارتباط ذهنی و قلبی برقرار کنند.
نمای کلی به کسب و کار همچون «چشم پرنده» میتواند نگاه به فعالیتهای مرتبط با آنرا بلندمدت و یکپارچه نماید. ما در فرهنگ کسب و کار آونکس به دنبال یک نگاه ۳۶۰ درجه اجزا و فرایند ها می باشیم. نگاهی (قاطع - هماهنگ - جامع) هارمونی بین اجزاء می تواند فرایند برندسازی را هدفمند نماید.