ClanCulture
فرهنگ «خانوادگی» و روابط انسانی در آن قالب است. سازمان کمک کننده و اولیت آن حفظ ارتباطات و رشد تیم و سازمان در بلندمدت
AdohocracyCulture
انسانگرا و ارزشمند باش. فرصت های بیرون را میبینند و خلاق، کار آفرین می باشند. در این سازمان سرعت عمل اهمیت دارد.
MarketCulture
به شدت رقابتی و بر مشتری و بازار متمرکز است. اهداف مشخص و کوتاه مدت دارد. فرهنگ بازاری و منطقی مبتنی بر شایستگی
HierarchiCulture
فرهنگ «سلسه مراتبی» و فرایندگرایی و پایبند به ساختار با تمرکز بر سیستم سازی و استاندارد سازی و انجام کار درست
فرهنگ سازمانی آونکس
فرهنگ شرکت آونکس بر پایه فرهنگی سازمانهای Clan مفهوم گرفته است. آونکس به دنبال به وجود آوردن قبیله و یک خانواده بزرگ بر پایه همکاری مشارکت با همدلی متعهدانه، و به فکر رشد تیم، سازمان و نمایندگان خود می باشد. این مفاهیم اصلی و اصولی در مرام نامه آونکس قرار گرفته است.